მოსწავლეთა არაფორმალური განათლება, მათი უკეთესი განათლებისთვის. მოსაწყენი, რუტინული ერთფეროვანი გაკვეთილები მოსწავლეებს,, აიძულებს"
გაექცეს სასწავლო პროცესს.საკუთარი პრაქტიკიდან გამომდინარე, შეიძლება ითქვას, რომ ბუნებაში ჩატარებული, კარგად დაგეგმილი გაკვეთილი იმდენად აძლიერებს განწყობას სწავლისადმი, რომ შესამჩნევია ბავშვების პოზიტივი, დადებითად დამუხტული ბავშვი კი შენი პარტნიორი ხდება. მას მრავალი კითხვა გაუჩნდება.
დაინტერესდება....
მშობლების დამოკიდებულება სკოლისადმი .სურათი ასეთია:მშობლები იშვიათად მოდიან შვილებთან სკოლაში,განსაკუთრებით საბაზო და საშუალო საფეხურზე. მათ ხშირად არ იციან მათი უფლებების შესახებ, ან იციან და არ აქტიურობენ, მიზეზი არავის უკვლევია.თუმცა შეიძლება ითქვას,რომ მათი პასიურობა საქმეს სასარგებლოდ არ წაადგება. სკოლა რეალისტურ დასკვნებს ვერ დებს, რადგან არ უკვლევიათ ეს საკითხი.
შეფასების სისტემა უვარგისია, განმსაზღვრელი შეფასება მოსწავლეთა ცოდნის არაადეკვატურია ხშირ შემთხვევაში. შეფასების დღევანდელი სისტემა მოსწავლეების არასწორი თვითშეფასების საფუძველია.
სკოლის გარემო უფრო მიმზიველი რომ იყოს, სხვადასხვა სერვისის შეთავაზებაა საჭირო...
გაექცეს სასწავლო პროცესს.საკუთარი პრაქტიკიდან გამომდინარე, შეიძლება ითქვას, რომ ბუნებაში ჩატარებული, კარგად დაგეგმილი გაკვეთილი იმდენად აძლიერებს განწყობას სწავლისადმი, რომ შესამჩნევია ბავშვების პოზიტივი, დადებითად დამუხტული ბავშვი კი შენი პარტნიორი ხდება. მას მრავალი კითხვა გაუჩნდება.
დაინტერესდება....
მშობლების დამოკიდებულება სკოლისადმი .სურათი ასეთია:მშობლები იშვიათად მოდიან შვილებთან სკოლაში,განსაკუთრებით საბაზო და საშუალო საფეხურზე. მათ ხშირად არ იციან მათი უფლებების შესახებ, ან იციან და არ აქტიურობენ, მიზეზი არავის უკვლევია.თუმცა შეიძლება ითქვას,რომ მათი პასიურობა საქმეს სასარგებლოდ არ წაადგება. სკოლა რეალისტურ დასკვნებს ვერ დებს, რადგან არ უკვლევიათ ეს საკითხი.
შეფასების სისტემა უვარგისია, განმსაზღვრელი შეფასება მოსწავლეთა ცოდნის არაადეკვატურია ხშირ შემთხვევაში. შეფასების დღევანდელი სისტემა მოსწავლეების არასწორი თვითშეფასების საფუძველია.
სკოლის გარემო უფრო მიმზიველი რომ იყოს, სხვადასხვა სერვისის შეთავაზებაა საჭირო...
No comments:
Post a Comment